Upravljanje ljudskim potencijalima
Original price was: €27,00.€16,20Current price is: €16,20.
Nema na zalihi
Težina | 2145 g |
---|---|
Format | 22 × 27 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2015 |
Broj stranica | 785 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Dvanaesto izdanje U današnjem globaliziranom svijetu i moderniziranim kompanijama nužno je poznavati ljudski faktor za postizanje efikasnosti i učinkovitosti kompanija. Stoga upravljanje ljudskim potencijalima, zvanje i resursi, postaju sve značajnije i cjenjenije. Knjiga pristupa problematici upravljanja ljudskim potencijalima na jedan cjelovit i sveobuhvatan način dijeleći područje na pet osnovnih cjelina. U uvodnom dijelu autor kroz upoznavanje čitatelja s demografskim, tehnološkim i drugim trendovima objašnjava stratešku važnost ljudskih potencijala te etike u upravljanju ljudima. Drugi se dio odnosi na pridobivanje i smještanje novozaposlenih u organizaciju, a autor detaljno opisuje analizu posla, planiranje ljudskog kadra kao i proces testiranja, intervjuiranja i selekcije. Treći dio autorovog djela nazvan je testiranje i razvoj, a naglasak je na stalnim promjenama u organizacijama, ali i izvan organizacija te na alatima upravljanja ljudskim potencijalima koji potpomažu razvoj i napredovanje zaposlenika u organizacijama. U dijelu o kompenzacijama autor objašnjava stratešku važnost nagrada za zaposlenike, ali i organizacije te se u posljednjem dijelu bavi detaljno o važnostima odnosa sa zaposlenicima. Bogatstvo knjige leži u sveobuhvatnom pristupu, ali i primjerima raznih globalnih i internacionalnih kompanija, kao i obrascima iz područja upravljanja ljudskim potencijalima koje čitatelj može lako koristiti u praksi. Stoga je djelo namijenjeno, ne samo studentima, nego i stručnjacima iz područja te onima koji to žele postati. Dodatno, autor se u djelu osvrće i na važnost ljudskih potencijala u manjim i poduzetničkim kompanijama što je rijetkost za ovakve tipove udžbenika. Globalno izdanje nadopunjeno je kako bi sadržavalo i proširenja koja su važna čitateljima izvan SAD-a.