Philip Kotler

Upravljanje marketingom

40,00

Nema na zalihi

Težina 2776 g
Format 20 × 27 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2014

Broj stranica

900

Uvez

Tvrdi

Stanje knjige

Kao nova

SKU: 064128 Kategorija:

Ostali autori: Kevin Lane Keller Maja Martinović Opis: Uključuje slučajeve iz poslovanja u Hrvatskoj i regiji. Novo, 14. izdanje udžbenika Upravljanje marketingom pokriva sve nezaobilazne teme iz širokog područja marketinga koje je potrebno znati i sagledati prilikom kreiranja marketinških strategija i taktika. Izuzetno je aktualna i zanimljiva, jer kako nova vremena donose i nove momente, nove probleme i izazove s kojima se suočavaju poduzeća, tako ih prati i analizira ova knjiga. Naime, knjiga obrađuje situacije iz suvremenog poslovnog svijeta izloženog stalnim tržišnim i tehnološkim promjenama. Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vježbi kroz koje se ilustriraju navedene teme. Pri tome se kroz tekst iznose i vrlo aktualni primjeri i problemi kompanija diljem svijeta, iz čijih se poslovnih situacija, problema i rješenja može učiti i izvući pouka.