Igor S. Pandžić

Virtualna okruženja: Interaktivna 3D grafika i njene primjene

12,00

Nema na zalihi

Zadnja prodana prije 3 dana
Težina 892 g
Format 20 × 24 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2011

Broj stranica

404

Uvez

Meki

Stanje knjige

Dobro

SKU: 100451 Kategorija:

U prvom dijelu ove knjige iscrpno su obrađene osnovne tehnike 3D računalne grafike u stvarnom vremenu, od modeliranja scene do iscrtavanja, grafičkih procesora, ubrzavanja, specijalnih efekata i detekcije presjeka i sudara. U drugom dijelu knjige razmatraju se skupine tehnologija koje nadograđuju na samu računalnu grafiku. To su virtualna i proširena stvarnost, virtualni ljudi, umrežena virtualna okruženja i vizualizacija. Zasebno poglavlje predstavlja napredne tehnologije interakcije u virtualnim okruženjima. Razmatra se i čitav niz postojećih i mogućih budućih primjena predstavljenih tehnologija s mnoštvom primjera, s namjerom da se čitatelje potakne na razmišljanje o mogućnostima koje ove tehnologije otvaraju. Knjiga je prvenstveno namijenjena studentima Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu te srodnih fakulteta, ali će pristupačnim stilom i mnoštvom ilustracija i drugim zainteresiranim čitateljima pružiti izvrstan uvod u fascinantno područje virtualnih okruženja. Knjiga okuplja skupinu autora s Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu (Pandžić, Čereković, Matijašević), istraživačkog centra VRVis u Beču (Matković), Microsoft Researcha (Benko) te Sveučilišta Wisconsin-Madison u Sjedinjenim Američkim Državama (Pejša), koji svoje dugogodišnje iskustvo u područjima bavljenja ove knjige ugrađuju u njezin sadržaj.