Virtualna okruženja: Interaktivna 3D grafika i njene primjene
€12,00
Nema na zalihi
| Težina | 892 g | 
|---|---|
| Format | 20 × 24 cm | 
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Zagreb | 
| Godina | 2011 | 
| Broj stranica | 404 | 
| Uvez | Meki | 
| Stanje knjige | Dobro | 
U prvom dijelu ove knjige iscrpno su obrađene osnovne tehnike 3D računalne grafike u stvarnom vremenu, od modeliranja scene do iscrtavanja, grafičkih procesora, ubrzavanja, specijalnih efekata i detekcije presjeka i sudara. U drugom dijelu knjige razmatraju se skupine tehnologija koje nadograđuju na samu računalnu grafiku. To su virtualna i proširena stvarnost, virtualni ljudi, umrežena virtualna okruženja i vizualizacija. Zasebno poglavlje predstavlja napredne tehnologije interakcije u virtualnim okruženjima. Razmatra se i čitav niz postojećih i mogućih budućih primjena predstavljenih tehnologija s mnoštvom primjera, s namjerom da se čitatelje potakne na razmišljanje o mogućnostima koje ove tehnologije otvaraju. Knjiga je prvenstveno namijenjena studentima Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu te srodnih fakulteta, ali će pristupačnim stilom i mnoštvom ilustracija i drugim zainteresiranim čitateljima pružiti izvrstan uvod u fascinantno područje virtualnih okruženja. Knjiga okuplja skupinu autora s Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu (Pandžić, Čereković, Matijašević), istraživačkog centra VRVis u Beču (Matković), Microsoft Researcha (Benko) te Sveučilišta Wisconsin-Madison u Sjedinjenim Američkim Državama (Pejša), koji svoje dugogodišnje iskustvo u područjima bavljenja ove knjige ugrađuju u njezin sadržaj.
