John McWade

Vodič za cool dizajniranje

Original price was: €5,00.Current price is: €3,50.

Nema na zalihi

Težina 432 g
Format 17 × 24 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2010

Broj stranica

230

Uvez

Meki

Stanje knjige

Kao nova

SKU: 000805 Kategorija:

Vodič za cool dizajniranje : Dizajnirajte brošure, logotipe, posjetnice, letke, plakate, PowerPoint prezentacije… i sve što vam padne na pame! Ova knjiga, poput svoje dvije prethodnice, predstavlja zbirku članaka i časopisa Before & After pod naslovom How to design cool stuff. Before & After, za one koji to ne znaju, je časopis namijenjen učenju grafičkog dizajna. Možda bi ipak bilo bolje reći da je to časopis koji objašnjava grafički dizajn jer kod nas nema učenja u smislu klasičnog tečaja gdje se vještine uče redoslijedom, nadograđujući se na prethodno naučene. Možda trebate napraviti brošuru. Ili prezentaciju. Ili trebate urediti bilten. Ili trebate napraviti web mjesto. Možda vam treba logotip za novu firmu. Ili reklama. Ili omot za DVD. Što god da je u pitanju, trebate ispričati neku priču na vizualni način, tako da se može vidjeti. Tu na scenu stupa dizajn. Tu na scenu također stupa i planiranje. Da biste osmislili kuću, haljinu ili čak posao, najprije trebate osmisliti plan, a zatim ga provesti u djelo. Before & After predstavlja vam stvarne primjere. Ovu je knjiga organizirana u tri dijela: teorije, praksa i projekti. Naravno, ti se dijelovi preklapaju jer svaki se dizajn sastoji od sva tri dijela. Teorija se bavi osnovama. Osnove se ne zovu tako jer su jednostavne, već zato što predstavljaju temelj svakog dizajna. Osnove uključuju linije, likove, smjer, kretnju, omjer, proporcije, sličnost, bliskost, boje, kompoziciju i tako dalje. Naučite osnove jer će vam omogućiti lakši rad i bolji dizajn, a praksa predstavlja praktične metode i tehnike. Vrijednost ovog dijela leži u prenosivosti. Tehnika podrezivanja fotografija u brošuri može se primijeniti i u izradi web stranice. Način smještanja teksta, podešavanja margina ili preklapanja objekata u oglasu može se primijeniti i u biltenu. Neke tehnike daju jak efekt i daju dramatične rezultate, što ih čini očiglednim. Neke su utjecajne, ali nezamjetne i mogu se neopazice ponavljati do u nedogled. Sve imaju svoju svrhu. Projekti su cjeloviti radni pothvati – brošure, bilteni, web mjesta, posjetnice, prezentacije i logotipi – u kojima ćete primijeniti i teoriju i praksu. Projekti istodobno prikazuju i koncept i primjenu – što smo napravili, kako, te što je najvažnije, zašto. Naši projekti ujedno predstavljaju sjajne predloške za vaše projekte. Vi možete, u većoj ili manjoj mjeri, kopirati naša rješenja i primijeniti ih na svoja uz primjenu stečenog znanja.