Socijalna povijest medija
Original price was: €21,50.€16,13Current price is: €16,13.
Nema na zalihi
Težina | 627 g |
---|---|
Format | 14 × 23 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2011 |
Broj stranica | 423 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Ostali autori: Peter Burke Opis: Od Gutenberga do interneta. Iskusni autorski dvojac, povjesničari Peter Burke i Asa Briggs cijenjeni su stručnjaci i za druga razdoblja – prvi za renesansu i razna područja kulturne povijesti, drugi za viktorijansko razdoblje i radijsko i televizijsko emitiranje u Velikoj Britaniji. Širina njihova znanja, interdisciplinarnost i uronjenost u živo društveno tkivo, pri čemu ističu kompleksnost vremena i međuprožimanje različitih medija (nasuprot shvaćanju povijesti kao napredovanja, smjene jednog medija drugim, novim i usavršenijim) – čine ovu knjigu toliko iznimnom. Pišući o pojedinom mediju – knjizi, novinama, radiju, televiziji, Internetu… – Burke i Briggs osvjetljavaju široku sferu društvenih pojavnosti, na scenu dovode i velike i male igrače, i genijalce-izumitelje i epizodiste, sve one koji su imali neku ulogu u medijskim transformacijama. Zapravo, oni nastoje dati sliku pojedinog vremena u totalnom planu, pa su stoga posebno analizirane i važne teme poput specifikuma usmene i pismene kulture i načina obrazovanja u ranonovovjekovnom razdoblju; ili emigracije, industrijalizacije i tehnoloških otkrića u 19. stoljeću, ili pak stvaranja javnog mnijenja i publike koja definira poznato trojstvo medijskih funkcija – informiranje, komuniciranje i zabavu. Socijalna povijest medija ističe se kao neophodna literatura za cijeli niz društveno-humanističkih struka (u Velikoj Britaniji je po prvi put objavljena 2002. i do danas je doživjela tri dopunjena izdanja te mnoštvo prijevoda), ali i kao inspirativna studija za širi krug čitatelja, koja otvara pogled na presudnost medija u različitim povijesnim kontekstima i vremenima.