Cool generacija
€7,00
Na zalihi
| Težina | 387 g |
|---|---|
| Format | 14 × 21 cm |
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Zagreb |
| Godina | 2005 |
| Broj stranica | 286 |
| Uvez | Meki |
| Stanje knjige | Vrlo dobro |
Ostali autori: Michel Syrett Opis: Nova poslovna filozofija. SHORT DESCRIPTION Ova knjiga je vodič svirn tvrtkama koje žele privući generaciju Milenijanaca – ljudi rođenih nakon 1980. godine – bilo kao zaposlenike ili potrošače. Miienijanci možda imaju ista uvjerenja i možda se ponašaju slično kao tinejdžeri i dvadeset-i-nešto-godišnjaci iz ranijih generacija, no oni su u znatno boljoj poziciji da ispune svoje težnje i žive vlastitim stilom, a njihove ambicije možda pritom uopće i ne uključuju mogućnost da za vas rade ili da od vas išta kupuju. Pa ipak, najbolji od njih imaju sve kvalitete, vještine i osobine potrebne vašoj tvrtki. U svojim su rukama držali računalnog miša znatno duže nego zvečku, iskusni su poznavatelji brendova, a u inovativnosti i tateralnom pristupu nadmašuju svoje prethodnike. Da citiramo Fast Companv, bibliju dot.com poslovanja: Ako želite da vam ljudi razmišljaju izvan uobičajenih okvira, zašto ne biste naučili raditi s ljudima koji nisu svjesni da ti okviri postoje?