Dobre vibracije, dobar život
Original price was: €7,00.€4,90Current price is: €4,90.
Nema na zalihi
Težina | 326 g |
---|---|
Format | 14 × 20 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2018 |
Broj stranica | 253 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Kako mogu naučiti istinski voljeti sebe i što to uopće znači? Zašto se moji ciljevi ne ostvaruju? Kako na kraj s negativnim ljudima? Kako mogu preoblikovati negativne emocije u pozitivne? Kako otpustiti prošle traume i pronaći sreću? U ovom svjetskom bestseleru Vex King, istinski guru nove generacije čiji je profil na Instagramu pokrenuo svojevrsnu duhovnu revoluciju, odgovara na ova i mnoga druga pitanja. Vex je i sâm prevladao brojne nedaće i postao izvor nade za stotine tisuća ljudi, a sada svoje osobno iskustvo i intuitivnu mudrost dijeli sa svima nama i pokazuje nam kako možemo: nadvladati toksičnu energiju i odrediti svoje prioritete za bolji život ostvariti svoje ciljeve korištenjem provjerenih tehnika razvijati pozitivne životne navike, uključujući svjesnost o sadašnjem trenutku i meditaciju promijeniti svoja uvjerenja kako bismo omogućili novim prilikama da uđu u naš život nadvladati strah i uskladiti se s Univerzumom O autoru knjige Dobre vibracije, dobar život: Optimist, vizionar i filantrop. Ostao je bez oca kao vrlo mlad, imao je samo 6 mjeseci. Odgajala ga je samohrana majka, uz braću i sestre, u tradicionalnom indijskom okruženju. Često su bili beskućnici. King je trpio rasističko zlostavljanje u nasilnom susjedstvu u kojem je odrastao, no unatoč tome, bio je dobar u školi. Kao mladić, radio je u korporacijama, a karijeru je gradio i u modnoj i glazbenoj produkciji gdje je radio s velikim svjetskim zvijezdama. Danas je King autentičan glas u svijetu osobnog razvoja i duhovne mudrosti. Na društvenim mrežama poznat je po svom hashtagu #goodvibesonly i svojim mislima nastoji ljude motivirati kako bi otključali svoj puni potencijal u svim područjima svog života. Vex King je osnivač popularnog branda Bon Vita. Moda je još jedan alat kojim se koristi kako bi angažirao ljude i omogućio im ostvarenje vlastitih životnih ciljeva.