Nives Tomašević

Kreativna industrija i nakladništvo

4,00

Na zalihi

Težina 394 g
Format 16 × 24 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2015

Broj stranica

223

Uvez

Tvrdi

Stanje knjige

Vrlo dobro

U knjizi Kreativna industrija i nakladništvo ugledna urednica i sveučilišna pro­fesorica Nives Tomašević povezuje fenomen kulturne industrije sa svojim užim praktičnim i znanstvenim područjem, nakladništvom, i tako otvara novo problemsko polje bitno za nacionalnu kulturu u doba globalizacije. Autorica postavlja tezu o nakladništvu kao dijelu kreativne industrije te se bavi knji­ževnim tekstom kao kulturnim dobrom i nakladništvom kao djelatnošću koja istodobno radi po tržišnim načelima, ali i sudjeluje u stvaranju, održavanju i dogradnji nacionalnoga identiteta. Nakon više koautorskih studija i knjiga iz fenomena nakladništva u ovoj autorskoj knjizi dolazi do punoga izražaja cjelo­kupno uredničko iskustvo Nives Tomašević te njezino zanimanje za kreativnu industriju kao tržišni, ali i kulturnoidentitetski fenomen. Svoju tezu o potrebi i postojanju kreativne industrije u nakladništvu autorica ilustrira inovacijama u hrvatskoj nakladničkoj i kulturnoj praksi 21. stoljeća, od mrežnih stranica nakladnika i e-knjiga do svjetskih festivala knjige u organizaciji nakladnika i kreativnih riznica širokoga profila. Ako se tomu doda primjerena znanstvena aparatura, bogata grafička i likovna oprema, najnovija svjetska literatura i su­stavnost izlaganja, dobili smo vrhunsku knjigu u kojoj će stručna javnost naći obilje novih informacija, studenti se na pregledan način susresti s fenomeni­ma kulturne i kreativne industrije, a šira javnost prepoznati nove kreativne potencijale nakladništva koji jamče opstanak knjige i njegovanje kulturnoga identiteta kroz kulturu čitanja u doba novih medija. prof. dr. sc. Dubravka Oraić Tolić