Kupac na prvom mjestu
€8,00
Na zalihi
| Težina | 277 g |
|---|---|
| Format | 14 × 20 cm |
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Čakovec |
| Godina | 2008 |
| Broj stranica | 215 |
| Uvez | Meki |
| Stanje knjige | Vrlo dobro |
Usluga kupcima je poseban problem menadžerima i zaposlenicima u uslužnoj ili prodajnoj djelatnosti, pogotovo u maloprodaji. Zapravo, mnogi stručnjaci vjeruju da se posao gradi od klijenta naviše. Ken Blanchard, jedan od najprodavanijih američkih autora i najboljih poslovnih vođa, zajedno s koautorima J.Ballardom i F.Finchom piše o ključu za uspješnu uslugu kupcima iznoseći primjere najvećih svjetskih kompanija, vlasnika lanaca restorana kojima su zaposlenici na prvom mjestu, a sve je orijentirano na kupca. Knjiga naglašava četiri bitna koraka: Bilanca će vam rasti ako se brinete za kupce i stvarate motivirajuće okruženje za svoje zaposlenike, odredite kakvo iskustvo želite da vaši kupci ponesu sa sobom nakon interakcije sa vašom kompanijom. Koristite se različitim strategijama, od pametnog zapošljavanja, obuke i razvoja, upravljanja radnom izvedbom i stvaranja kulture odavanja priznanja.
– Ne možete sve sami zato dozvolite svojim zaposlenicima da razmišljaju svojom glavom i dajte im podršku u tome. Oslanjajući se na ove koncepte možete stvoriti strastvene i angažirane članove za svoj tim, od izvršnih direktora do zaposlenika.
