Kupologija
€7,00
Nema na zalihi
Težina | 302 g |
---|---|
Format | 15 × 23 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2012 |
Broj stranica | 190 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Autor, priznati svjetski stručnjak za brendiranje, polazi od činjenice da tradicionalne istraživačke metode, kao što su ispitivanje tržišta i fokusne skupine, nisu dorasle zadatku pronalaženja odgovora na pitanje što potrošači stvarno misle, prvenstveno zato što su ljudi tek djelomično racionalna bića, često očitujući ponašanje za koje nemaju logično ili jasno objašnjenje, te je zato proveo trogodišnje neuromarketinško istraživanje u kojem je sudjelovalo više od dvije tisuće ispitanika širom svijeta. Saževši neka od najvažnijih otkrića tog istraživanja, autor, između ostalog, tvrdi da je 90 posto našeg potrošačkog ponašanja nesvjesno, da prikriveno oglašavanje nije učinkovito ako brend nema integralnu ulogu u samoj radnji programa, da miris i zvuk imaju veći učinak od bilo kojeg logotipa, da je subliminalno oglašavanje vrlo učinkovito, da praznovjerja i rituali imaju veliki utjecaj na naše potrošačko ponašanje, da je naš mozak programiran brendovima pripisivati gotovo božanska obilježja, a posljedica toga je stvaranje bezuvjetne odanosti brendovima, te da seks baš i nije učinkovit u oglašavanju, ako istodobno ne izaziva i kontroverze.