Tomislav Šola

Marketing u muzejima ili O vrlini i kako je obznaniti

15,00

Na zalihi

Težina 435 g
Format 14 × 21 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2001

Broj stranica

322

Uvez

Meki

Stanje knjige

Vrlo dobro

SKU: 096907 Kategorija:

Knjiga Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti autora prof. dr. Tomislava Šole izdanje je Hrvatskog muzejskog društva, Zagreb, 2001, godine. Prof dr. Tomislav Šola jedan je od vodećih teoretičara muzealaca u Europi, Redovni je profesor, pročelnik Odsjeka za informacijske znanosti i voditetj postdiplomskog stu- dija muzeolcgiłe na Filozofskom fakultetu Sveučilišta Zagrebu. Sadržaj djela razraden je na 313 stranica i strukturiran u sedam poglavlja, Na početku knjige kra- ći je tekst Šole pod naslovom Knjiga: o čemu i za koga?, u kojem autor govori a nastanku knjige, važnosti marketinga u muzejima kao fenomenu novijeg datuma te a kompleksnoj metodologiji koja je bila nužna da bi se problem mogao obuhvatiti u cijelosti, Na kraju djela nalazi se popis literature. Riječ je o originalnom radu nastalom kao zbroj autorovih bogatih teorijskih i praktičnih iskustava i svojim je pristupom i sadržajem prilagoden potrebama zemalja u tranziciji.