Marketing vina u teoriji i primjeni
€24,00
Nema na zalihi
| Težina | 938 g |
|---|---|
| Format | 18 × 24 cm |
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Zagreb |
| Godina | 2018 |
| Broj stranica | 472 |
| Uvez | Meki |
| Stanje knjige | Vrlo dobro |
Ostali autori: Đuro Horvat Opis: Problemi tržišta vina zahtijevaju tržišno ponašanje, a u tome nastojanju najviše im može pripomoći marketing kao poslovna koncepcija i način poslovnoga razmišljanja. Ova knjiga ima namjeru spojiti teoriju i marketinšku praksu jednoga, od čovjeku odavno najpoznatijega proizvoda, vina. Međutim, u ovoj se knjizi ne govori kako se proizvodi vino, kako se upravlja vinogradima i slično jer se to može pronaći u drugoj pristupačnoj relevantnoj literaturi. Žarište ove knjige, je isključivo ili gotovo isključivo, na marketingu vina i svim aktivnostima koje su u njega uključene. Zato je ova knjiga ponajprije namijenjena svima koji su na bilo koji način uključeni u zbivanja na tržištu vina; bilo kao proizvođači, veliki ili pak mali, bilo kao posrednici, odnosno sudionici u dobavljačkome lancu vina, ali jednako tako i kao potrošači vina, osobito oni koje zovemo vinoljupcima. Svi navedeni trebaju ovladati marketinškim znanjima pa je zato marketinška edukacija svih potencijalnih sudionika u provedbi marketinga vina nešto što se javlja kao imperativ.