Moć identiteta
€24,00
Nema na zalihi
| Težina | 1207 g |
|---|---|
| Format | 16 × 24 cm |
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Zagreb |
| Godina | 2002 |
| Broj stranica | 466 |
| Uvez | Tvrdi |
| Stanje knjige | Vrlo dobro |
Informacijsko doba: Ekonomija, društvo i kultura, svezak II. Iako se slažem s Giddensovom teorijskom karakterizacijom izgradnje identiteta u razdoblju kasne modernosti, držim, na temelju analiza koje su iznesene u prvom svesku ove knjige, da uspon umreženoga društva dovodi u pitanje procese izgradnje identiteta tijekom ovog razdoblja te tako pokreće nove oblike društvene promjene. Do toga dolazi zato što se umreženo društvo, za najveći dio pojedinaca i društvenih skupina, temelji na sustavnom razdvajanju lokalnoga i globalnog. A, dodao bih, i odvajanjem moći i iskustva u različite vremensko-prostorne okvire (svezak L, 6. i 7. poglavlje). Na taj način refleksivno planiranje života postaje nemoguće, osim za elitu koja obitava u bezvremenskom prostoru tokova globalnih mreža i njihovih lokalnih pomoćnika. A za izgrađivanje intimnosti na osnovi povjerenja, potrebna je redefinicija identiteta potpuno autonomneg u odnosu prema umrežujućoj logici prevladavajućih institucija i organizacija.