Postmoderna svakidašnjica komunikacija
Original price was: €4,00.€3,00Current price is: €3,00.
Nema na zalihi
Težina | 201 g |
---|---|
Format | 16 × 23 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Opatija |
Godina | 1994 |
Broj stranica | 119 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Takozvano postmoderno mišljenje je polazište iz kojeg sagledavam pojave svakidašnjeg života. Slijedim tvrdnju da se u našim svakidašnjim postupcima jezgri ono što će biti naši stavovi, predodžbe, predstavaljanja, norme itd., što je zapravo naša preuzeta i potom nama samima preobličena slika svijeta, koja i jest ono što nazivamo kultura svakidašnjice. Razmatram neke konkretne aspekte našeg svakidašnjeg života (reklama, potrošnja, sport, moda i dr.) i nastojim iz njih očitati koje se norme i načini ponašanja u njima pojavljuju i mogu postati intersubjektivnom vrijednošću same sredine.