Robna marka
€4,50
Nema na zalihi
| Težina | 363 g | 
|---|---|
| Format | 12 × 21 cm | 
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Beograd  | 
		
| Godina | 2003  | 
		
| Broj stranica | 313  | 
		
| Uvez | Meki  | 
		
| Stanje knjige | Vrlo dobro  | 
		
Ostali autori: John Murphy Opis: Robna marka daje odgovore na neka od najvažnijih pitanja u oblasti marketinga. Tehnike valjanog kreiranja robnih marki podjednako su značajne za poslovni sektor i javne službe, a uveliko se primenjuju čak i u nekomercijalnim delatnostima. Autori priloga u ovom zborniku radova, ugledni marketinški stručnjaci, temu robne marke obradili su sa više stanovišta: počev od stvaranja naziva proizvoda, preko njegovog razvoja, sve do dizajniranja pakovanja. Goruća pitanja procene vrednosti robnih marki i izdavanja licenci takođe su iscrpno objašnjena zbog čega je Robna marka neophodan priručnik za sve one koji se bave marketingom.