Douglas Rushkoff

Iznuđivanje (zašto slušamo što nam ONI kažu)

9,00

Na zalihi

Težina 398 g
Format 13 × 20 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2002

Broj stranica

333

Uvez

Meki

Stanje knjige

Vrlo dobro

Na temelju znanstvenih spoznaja i vlastitog bogatog iskustva stečenog tijekom godina kada je kao savjetnik za nove medije surađivao s brojnim danas vodećim kompanijama, Douglas Rushkoff jednostavnim jezikom objašnjava koje se metode i na koji način primjenjuju u svrhu manipulacije ljudima u suvremenom društvu. Polazeći od postupaka koje u trgovinama primjenjuju kako bi kupce prinudili da kupe proizvod, Rushkoff razotkriva i djelovanje marketinga u politici i javnom životu te načine na koji mediji utječu na formiranje našeg mišljenja. Pitak jezik, te Rushkoffova jasna argumentacija potkrijepljena obiljem primjera, čini ovu knjigu veoma poželjnim štivom, osobito cijenjenim među mlađom publikom. Poruka knjige je pozitivna i u svakom slučaju usmjerena ljudima koji žele aktivno živjeti i sudjelovati, bez cinizma, u otvorenom globalnom društvu. Knjiga Iznuđivanje dobila je nagradu Marshal McLuhan 2002. godine za najbolju knjigu o medijima.