Iznuđivanje (zašto slušamo što nam ONI kažu)
Original price was: €9,00.€6,75Current price is: €6,75.
Na zalihi
Težina | 398 g |
---|---|
Format | 13 × 20 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2002 |
Broj stranica | 333 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Na temelju znanstvenih spoznaja i vlastitog bogatog iskustva stečenog tijekom godina kada je kao savjetnik za nove medije surađivao s brojnim danas vodećim kompanijama, Douglas Rushkoff jednostavnim jezikom objašnjava koje se metode i na koji način primjenjuju u svrhu manipulacije ljudima u suvremenom društvu. Polazeći od postupaka koje u trgovinama primjenjuju kako bi kupce prinudili da kupe proizvod, Rushkoff razotkriva i djelovanje marketinga u politici i javnom životu te načine na koji mediji utječu na formiranje našeg mišljenja. Pitak jezik, te Rushkoffova jasna argumentacija potkrijepljena obiljem primjera, čini ovu knjigu veoma poželjnim štivom, osobito cijenjenim među mlađom publikom. Poruka knjige je pozitivna i u svakom slučaju usmjerena ljudima koji žele aktivno živjeti i sudjelovati, bez cinizma, u otvorenom globalnom društvu. Knjiga Iznuđivanje dobila je nagradu Marshal McLuhan 2002. godine za najbolju knjigu o medijima.