Manuel Castells

Moć identiteta

24,00

Nema na zalihi

Težina 1207 g
Format 16 × 24 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2002

Broj stranica

466

Uvez

Tvrdi

Stanje knjige

Vrlo dobro

Informacijsko doba: Ekonomija, društvo i kultura, svezak II. Iako se slažem s Giddensovom teorijskom karakterizacijom izgradnje identiteta u razdoblju kasne modernosti, držim, na temelju analiza koje su iznesene u prvom svesku ove knjige, da uspon umreženoga društva dovodi u pitanje procese izgradnje identiteta tijekom ovog razdoblja te tako pokreće nove oblike društvene promjene. Do toga dolazi zato što se umreženo društvo, za najveći dio pojedinaca i društvenih skupina, temelji na sustavnom razdvajanju lokalnoga i globalnog. A, dodao bih, i odvajanjem moći i iskustva u različite vremensko-prostorne okvire (svezak L, 6. i 7. poglavlje). Na taj način refleksivno planiranje života postaje nemoguće, osim za elitu koja obitava u bezvremenskom prostoru tokova globalnih mreža i njihovih lokalnih pomoćnika. A za izgrađivanje intimnosti na osnovi povjerenja, potrebna je redefinicija identiteta potpuno autonomneg u odnosu prema umrežujućoj logici prevladavajućih institucija i organizacija.