Raja
Original price was: €5,00.€3,75Current price is: €3,75.
Nema na zalihi
Težina | 483 g |
---|---|
Format | 14 × 20 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2013 |
Broj stranica | 375 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Ironiski subjekt svakodnevne komunikacije u Bosni i Hercegovini i raja kao strategija življenja Nebojša Šavija-Valha, sarajevski filozof i sociolog, proveo je istraživanje o tipu diskursa svakodnevne komunikacije bosanskohercegovačke raje, u pravilu (auto)ironijskog predznaka i načinu na koji takav tip komunikacije njenim sudionicima služi kao strategija življenja, a u kriznim društveno-političkim situacijama i preživljavanja. Autor polazi od definicije raje kao zajednice ljudi u svakodnevnom životu, nastale kao posljedica poništavanja etničkih, religijskih i drugih različitosti, kako bi se lakše izašlo na kraj s identitetskom ambivalencijom u etnički i religijski heterogenom društvu. Pri tome ironija i autoironija kao temeljna diskurzivna sredstva služe kao taktika izbjegavanja stvarnih neprijateljstava. Istraživanje je provedeno u Sarajevu, metodom intervjua, a na temelju dobivenih rezultata autor je definirao fenomen sarajevske raje, njenu strukturu i strategije djelovanja u povijesnom i društvenom kontekstu.